جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال فرهاد در انتظار نتایج نکونام
سرخط خبرها

قایدی از استقلال جدا شد!| رقم ترانسفر ستاره استقلال به الاهلی چقدر است؟

  • کد خبر: ۷۷۹۰۳
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶
قایدی از استقلال جدا شد!| رقم ترانسفر ستاره استقلال به الاهلی چقدر است؟
شنیده می‌شود مهدی قایدی از استقلال جدا شده و قطعا فصل بعد در الاهلی امارات توپ خواهدزد.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی قایدی مهاجم تیم استقلال تهران پس از توافق با تیم الاهلی امارات به این تیم ملحق می‌شود.

شباب الاهلی امارات به توافق با احمد نوراللهی، کاپیتان فصل گذشته تیم پرسپولیس دست پیدا کرده و قایدی به دومین خرید ایرانی این تیم در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال تبدیل می‌شود.

برای انجام امور نهایی انتقال قایدی به الاهلی امشب احمد مددی به همراه فرهاد مجیدی ایران را ترک خواهند کرد و به امارات سفر می‌کنند.

مبلغ این انتقال ۸۰ میلیارد یعنی سه و نیم میلیون یورو است که در ازای یک قرارداد دوساله هزینه می‌شود. از این انتقال استقلال رضایت آندره آ استراماچونی را به دست می‌آورد.

۴۰ میلیارد تومان به عنوان غرامت شکایت استراماچونی از استقلال به فیفا پرداخت می‌شود و همچنین ۲۷ میلیارد تومان باشگاه استقلال اختصاص می‌یابد.

۱۳ میلیارد تومان از این انتقال به مهدی قایدی اختصاص پیدا می‌کند و بدین ترتیب پرونده انتقال او به باشگاه الغرافه قطر بسته شده است. پیش از این شنیده می شد که قائدی در قطر شاگرد استراماچونی می‌شود.

 

منبع: ایلنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->